Оваа програма претставува интегриран систем за управување со продажба, сметки, пописи и магацинско работење, со цел да ги олесни операциите на бизнисот и да го подобри управувањето со залихите и финансиите. Овие четири аспекти на операциите на компанијата се интегрирани во еден комплетен пакет, што обезбедува лесна комуникација на податоците и контрола врз сите процеси. Постои можност за интегрирање на програмите меѓусебно.
- Продажба :
- Модул за управување со продажбите што овозможува брза и ефикасна обработка на трансакции и издавање на (фактури-линк до ел.фактури)
- Интегриран систем за преглед на продажбите, креирање на сметки ел.фактури, преглед и менаџирање на финансиските трансакции.
- Автоматско генерирање на извештаи за финансиската состојба и следење на долговите и задолженијата.
Листа на функции:
Сметки и Фактури
Реализација
Извештај за сметки
Евиденција во трговија
Состојба на залиха
- Пописи:
- Модул за управување со пописите на залихите, вклучувајќи скенирање на артиклите и обнова на залихите.
- Прегледен преглед на состојбата на залихите и генерирање на извештаи за пописите.
- Прегледен извештај за разликите помеѓу реалната и системската залиха, што овозможува брзо реагирање на непоклопувањата.
Листа на функции:
Обработка на пописи со кусоци и вишоци
Правење пописна листа по економска единица со можност за избор на тип на материјал
Изработка на попис со приказ до одреден датум
Проследување на движењето на залихите и контрола на магацинските операции.
Оваа интегрирана програма не само што ги олеснува операциите во секој аспект на бизнисот, туку и овозможува подобра координација и контрола помеѓу различните делови на компанијата. Од резултат е подобра ефикасност, точност и управување со ресурсите.